Termeni si Conditii

Contract - Prin semnarea Contractului de inchiriere, clientul/utilizatorul se angajează să respecte toate prevederile cuprinse in documentele incluse, cum ar fi Termenii si Conditii, Fisa de Predare - Preluare si toate specificatiile din Anexele la Contract.

Autoturismul / Autovehiculul - oferit spre inchiriere include toate accesoriile sale si se poate inchiria la un tarif de listă pentru o zi de inchiriere, care poate varia in functie de tipul autoturismului inchiriat.

Carburant - Carburantul necesar autoturismului poate consta in benzină sau motorină, iar starea acestuia la predare si preluare va fi consemnată in Fisa de Predare - Preluare.

Client / Utilizator - se intelege atat persoana juridica, cat si persoana fizica desemnata sa conduca autovehiculul si inscrisa in prezentul contract.

SCDW / SCDW + - Pentru a reduce responsabilitatea in caz de daune sau furt, se percepe o taxă denumită SCDW / SCDW +, aceste taxe care au efect imediat si se aplica dupa cum se explica detaliat in Capitolul 6 si 7 al Contractului de Inchiriere.

Incheind acest Contract de Inchiriere, Clientul confirmă că a citit si a inteles toate conditiile si prevederile mentionate, iar inchirierea autovehiculului va fi efectuată in conformitate cu acestea.

Responsabilitatile si obligatiile Autoconnect

Autoconnect este o companie de inchirieri auto care isi asuma anumite responsabilitati si obligatii fata de clientii sai. In primul rand, compania are obligatia de a transmite dreptul de folosinta asupra autovehiculului prin livrarea acestuia, completarea si semnarea fisei de predare-primire ( Anexa2 la contractul de inchiriere auto), inmanarea cheilor si a actelor masinii in original.

Pe langa aceasta, Autoconnect are obligatia de a asigura asistenta rutiera pe teritoriul Romaniei 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, in caz de accident sau pana mecanica a autovehiculului. Totusi, compania nu isi asuma responsabilitatea pentru remedierea unei pene de anvelopa.

Daca autovehiculul nu poate fi remediat pe loc, Autoconnect are obligatia de a inlocui autovehiculul (in limita disponibilitatii), daca avaria nu este din vina clientului, in intervalul de 24 de ore, in functie de locatia in care s-a constatat defectiunea. Daca dauna este din vina clientului, se va solicita blocarea unei noi garantii pentru livrarea unui nou autovehicul.

In cazul in care Autoconnect nu poate inlocui autovehiculul, clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculate proportional cu durata in care autovehiculul nu a putut fi folosit. Compania nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile suportate de catre client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de Autoconnect pentru reparatii.

De la livrarea autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, Autoconnect este exonerata de raspundere pentru daunele provocate in trafic de autovehiculul inchiriat de catre client, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi rezultate din ocuparea abuziva a unui loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor Romaniei.

In final, prin eliberarea chitantelor de completare si anulare ale depozitelor preautorizare, Autoconnect se degreveaza de indisponibilitatea sumelor din contul clientului si recomanda contactarea si prezentarea chitantelor catre banca de la care clientul detine cardul.

Obligatiile Clientului

Autoconnect, o companie de inchirieri auto, are o serie de cerinte obligatorii pentru clientii sai. Desi pot parea prea multe, aceste cerinte au ca scop asigurarea sigurantei si bunastarii atat a clientilor, cat si a masinilor inchiriate.

Daca se face o rezervare prin telefon, e-mail sau prin intermediul paginii web, aceasta poate fi anulata de autoconnect fara costuri pentru client sau intermediar, in cazul in care clientul nu indeplineste cerintele minime prevazute in contract si publicate pe site.

  • Obligativitatea de a fi posesorul unui permis de conducere national (emis de autoritatile din Romania) si/sau international valabil. La semnarea contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere, un act de identitate si un card de credit pentru a bloca depozitul. Clientii pot utiliza doar carduri de debit si/sau carduri de credit, cardurile fintech sunt aceptate doar pentru plata serviciilor, dar nu si pentru blocarea garantiei.
  • Pentru soferii tineri cu experienta limitata 1-3 ani si pentru soferii seniori cu varsta peste 70 de ani, exista o taxa suplimentara de 15 € /zi si o garantie mai mare pentru a compensa riscurile mai mari asociate cu acesti soferi, garnatia are valori cuprinse intre 1000-3000 de €. Autoconnect isi rezerva dreptul de a alege clasele de masini inchiriate si poate anula rezervarile confirmate daca clientii intarzie ridicarea autoturismului cu peste 3 ore fata de ora stabilita.
  • Sub sanctiunea platii de daune interese, autovehiculul nu va fi folosit si condus in urmatoarele situatii:
    • in contraventie cu legislatia in vigoare si cu orice alte reguli de circulatie;
    • pentru transportul de persoane sau bunuri in scopul obtinerii de venit;
    • pentru impingerea sau remorcarea altor vehicule, remorci sau a altor obiecte;
    • in timp ce Clientul sau persoana de la volan este sub influenta alcoolului, drogurilor, narcoticelor sau a altor substante ce pun in pericol abilitatile psihice si fizice de a reactiona;
    • in concursuri auto, curse sau teste auto;
    • pe drumuri nepublice sau nemarcate pe harta oficiala a Romaniei;
    • de catre o persoana neautorizata (oricare alta persoana care nu este mentionata in prezentul contract de inchiriere);
    • in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea autoturismelor;

In caz contrar, autoconnect va incasa valoarea reparatiei (indiferent de tipul garantiei alese de client - inclusiv in cazul taxei SCDW/SCDW+) din garantie si dupa emiterea devizului de reparatii, clientul va primi o factura pentru diferenta dintre valoarea devizului si suma blocata, care trebuie achitata in maximum 10 zile de la primirea facturii. Daca factura nu este platita la timp, vor fi percepute penalitati de 1% pe zi pentru zilele de intarziere.

Clientul se obliga sa respecte interdictia de a face si de a permite interventii tehnice sau estetice asupra autovehiculului fara consimtamantul scris al autoconnect, si sa permita inspectia autovehiculului in maxim 24 de ore de la ora la care utilizatorul este instiintat.

Respectarea acestor cerinte este cruciala pentru evitarea costurilor suplimentare si a oricaror alte neplaceri. In general, Autoconnect se straduieste sa ofere servicii excelente de inchiriere auto si sa asigure satisfactia clientilor sai.

  • Soferii suplimentari trebuie sa plateasca o taxa de 15 €/utilizator si sa accepte conditiile de inchiriere ale Autoconnect prin inscrierea in contract a acestora.
  • Animalele de companie pot fi transportate doar in cutii speciale inchise.
  • Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile clientului, se incaseaza integral depozitul de garantie si clientul este responsabil pentru toate costurile de reparatii si imobilizare a masinii. In plus, clientii au obligatia de a mentine autoturismele in stare corespunzatoare de folosinta si de a preda autoturismul in aceeasi stare ca la data luarii in primire.
  • Clientul se obliga sa pastreze autovehiculul incuiat pe durata in care nu il foloseste si sa tina asupra sa documentele acestuia. In situatia in care, Clientul va pierde documentele autovehiculului sau cheile acestuia, Locatorul este indreptatit sa perceapa o taxa suplimentara in valoare de 100 € inclusiv TVA.
  • In cazul unor avarii produse autovehiculului inchiriat (inclusiv daune cauzate de lovirea animalelor sau daune cu autor necunoscut), in situatia in care asiguratorul RCA sau asiguratorul CASCO refuza achitarea contravalorii reparatiilor necesare aducerii la starea initiala a autovehiculului sau, in caz de dauna totala, sumele necesare inlocuirii acestui autovehicul cu altul similar ca marca, tip, an de fabricatie, dotari si valoare de piata, invocand un motiv legal sau o cauza legala de excludere, Clientul se obliga sa plateasca catre Autoconnect toate aceste sume in termen de 10 zile de la data comunicarii refuzului nefavorabil al asiguratorului la care se adauga si costurile generate de lipsa de folosinta a masinii.

Contractul de inchiriere si derularea acestuia

Contractul de inchiriere a unui autovehicul este unul important pentru ambele parti implicate.

Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face conform datelor si locului stabilite de client si de Autoconnect in formularul de rezervare si contract ( cu toate anexele lui). In cazul in care predarea si preluarea autoturismului se fac in afara programului normal de lucru, se va percepe o taxa suplimentara de 15 € preluare/predare. De asemenea, clientul va trebui sa achite o taxa de suplimentara de 50 € pentru fiecare element (jantele/ anvelopele in numar de 4 se considera 1 element in calculul manoperei si elemente individuale in cazul repararii sau inlocuirii lor) si costurile pentru repararea sau inlocuirea elementelor deteriorate sau distruse, cum ar fi jantele, anvelopele sau partea inferioara a masinii (scut, baie de ulei, esapament, toba etc)

Daca clientul solicita restituirea autovehiculului intr-un alt loc decat cel in care a fost livrat initial pe teritoriul Romaniei, trebuie sa obtina acordul Autoconnect si va fi perceputa o taxa suplimentara de dislocare cu valori cuprinse intre 30 € si 250 € in functie de distanta in Km fata de locul initial de predare. In cazul in care clientul lasa masina intr-o alta locatie fara a anunta acest lucru, se va percepe o taxa suplimentara de 250 € plus costurile de relocare.

Daca autovehiculul este returnat dupa ora limita conform contractului, clientul va fi taxat cu un tarif suplimentar de intarziere de 10 €/ ora. In cazul in care clientul intarzie predarea masinii fara a obtine acordul autoconnect, acesta din urma poate lua masuri pentru a recupera autoturismul, cheltuielile de recuperare fiind suportate exclusiv de client.

Atunci cand inchiriezi un autovehicul de la Autoconnect, trebuie să fii constient de anumite conditii si obligatii care iti revin.

Daca restituiezi masina in afara programului de lucru sau in conditii meteorologice care impiedica verificarea acesteia deblocarea garantiilor se prelungeste cu de 24 de ore de la returul efectiv al autoturismului. De asemenea, daca returnezi masina murdara, aceasta trebuie să fie spalata pentru a se putea face verificarea, iar responsabilitatea ta pentru eventualele avarii se va prelungi.

Daca abandonezi masina, daca nu se preda cheia si nu se semneaza bilateral procesul verbal de predare-primire ( Anexa 2) , vei fi responsabil pentru toate costurile aferente relocarii autoturismului in localitatea de unde a fost inchiriat si a altor costuri aferente readucerii autoturismului la starea initială, Aceleasi conditii sunt valabile si in cazul in care refuzi să predai masina.

Restituirea masinii este considerata efectiva doar dupa ce fisa de predare-primire a fost semnata de ambii parteneri.

La sfarsitul perioadei contractuale ( data la care clientul are obligatia sa returneze autovehiculul – data trecuta in contractual de inchiriere la punctual 3.2 si in Anexa 2 ( fisa de predare primire) - clientul are obligatia de a restitui autovehiculul in aceeasi stare in care l-a primit la inceputul perioadei de inchiriere, inclusiv cu aceeasi cantitate de combustibil. In caz contrar, daca nu se returneaza autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil, clinetul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 20 € si cu contravaloarea combustibilului lipsa, asa cum este mentionat pe bonul fiscal de alimentare.

In momentul livrării autovehiculului, se va face o verificare a starii de curatenie atat la interior, cat si la exterior, urmand a se semna Anexa 2( proces-verbal predare-primire) care va contine aceste informatii. In cazul in care autovehiculul este returnat intr-o stare care necesita mai mult decat procedura standard de spalare, Clientul va achita o taxa de administrare de 50 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalare auto conform facturii care va fi trimisa pe email catre Client.

In cazul in care autovehiculul va fi preluat sau predat intr-o locatie diferita de cea propusa de autoconnect, toate taxele de parcare precum si parcarea pe toata perioada utilizarii masinii inchiriate vor fi suportate de Client, impreună cu costurile prevazute de legislatia in vigoare, cum ar fi taxele de drum, taxele de trecere a podurilor, taxele de stationare in aeroporturi sau in spatii speciale cu durată limitata, precum si amenzi rezultate din nerespectarea regulilor de circulatie. In cazul in care aceste costuri nu sunt achitate de Client, compania autoconnect va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor mele, urmand ca factura sa contină valoarea efectivă a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €/amendă.

Dacă autovehiculul este alimentat cu un carburant diferit de cel indicat de producător, atat in talon, cat si in fisa de predare-primire, Clientul va achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare (inclusiv pentru clientii care au optat pentru SCDW/SCDW+).

Calatoritul in strainătate poate fi o experienta minunata, iar inchirierea unei masini poate fi o idee excelenta pentru a explora noi destinatii. Cu toate acestea, exista cateva conditii si reguli pe care trebuie sa le respectati pentru a fi sigur că va bucurati de calatorie si ca nu intampinati probleme.

Daca decideti sa inchiriati o masină prin Autoconnect, trebuie sa tineti cont de anumite conditii speciale. In primul rand, pentru inchirieri in afara granitelor Romaniei, trebuie să obtineti acordul scris al Autoconnect. De asemenea, trebuie să fiti constienti de limita de 400 km/zi, atat in tara, cat si in strainatate. Daca depasiti aceasta limita, se va percepe o taxa de 0,09 €/km. Pentru a obtine documentele necesare pentru tranzitul granitelor, se va percepe o taxa de 50 €.

Daca doriti sa iesiti din tara, trebuie să depuneti un depozit de garantie cuprins intre 1200 € si 3000 €, care nu poate fi redus prin plata SCDW/ SCDW+. Este important sa retineti faptul că deplasarea in afara granitelor este permisă doar pe teritoriul Uniunii Europene si a Spatiului Economic European. Dacă incălcati această obligatie si se produce o daună sau un furt, veti fi responsabil cu toată valoarea masinii. In cazul in care apare o defectiune sau un accident rutier in afara granitelor, aveti obligatia, conform contractului semnat la predarea masinii, să o returnati in interiorul granitelor Romaniei si să suportati integral costurile aferente.

Autoconnect vă oferă posibilitatea de a inchiria impreună cu masina unele accesorii, precum GPS, scaun pentru copii, lanturi de zăpadă sau router Wi-Fi.

Este important să fiti atenti la bunurile inchiriate, deoarece in cazul pierderii sau deteriorării cheilor, actelor originale sau a accesoriilor auto, veti fi obligat să plătiti contravaloarea obiectelor respective la pretul din factura de achizitie al fiecărui accesoriu sau la valoarea amenzii pe care trebuie să o achitati, la care se adaugă o taxă de administrare de 50 €. Autoconnect nu este responsabil pentru obiectele uitate in masină, care nu au fost identificate la predarea acesteia.

De asemenea, fumatul in masinile inchiriate este strict interzis, iar in cazul nerespectarii acestei reguli, se va percepe o taxa de 50 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.

Garantia Pentru Daune

Observatie:

Este important să luati in considerare existenta unei garantii pentru daune. Această garantie poate varia intre 600 € si 3000 €, in functie de clasa autovehiculului specificat in Contractul semnat de părti.

Garantia obligatorie trebuie depusă integral la semnarea Contractului, si va fi blocată de către Autoconnect pe un card de credit. Aceasta reprezintă o măsură de sigurantă pentru a asigura că, in cazul in care autovehiculul suferă daune in timpul perioadei de inchiriere, costurile reparatiilor vor fi acoperite.

Este important să retineti că garantia va fi restituită Clientului numai la returnarea autovehiculului in stare bună. Dacă autovehiculul suferă daune in timpul perioadei de inchiriere, suma necesară pentru a acoperi costurile reparatiilor va fi retinută si din garantia depusă.

Prin urmare, este important să respectati conditiile de inchiriere si să acordati atentie autovehiculului in timpul perioadei de inchiriere, pentru a evita orice daune si pentru a vă asigura că veti primi intreaga sumă a garantiei inapoi la sfarsitul perioadei de inchiriere.

Atunci cand inchiriezi un autovehicul, una dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le iei in considerare este asigurarea RCA, toate autovehiculele din flota autoconnect au inchieta polita RCA . Acest tip de asigurare este obligatoriu pentru a acoperi daunele materiale sau vătămările corporale suferite de terti in urma unui accident auto provocat de conducătorul auto asigurat.

Pe langă asigurarea RCA, ai si optiunea de a alege una dintre garantiile si taxele disponibile pentru reducerea daunelor, poti opta pentru Super Collision Damage Waiver (SCDW) sau Super Cover Plus (SCDW +).

  1. Super Collision Damage Waiver (SCDW) este o taxa de 5 € /zi care reduce garantia. Garantia poate fi gasita in Contractul de Inchiriere la punctual 4.7 . In cazul in care Clientul allege optiunea Super Collision Damage Waiver valoarea garantiei este de 200 €. Prin plata acestei taxe, responsabilitatea Clientului in caz de avarii si/sau furt pentru masina inchiriata se reduce la valoarea garantiei precizata – 200 €. Exceptiile sunt mentionate in capitolul Excluderi de la Garantie
  2. Super Cover Plus (SCDW+) este o taxa de 10 €/zi, superioara SCDW si care elimina responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt. Exceptiile sunt mentionate in capitolul Excluderi de la Garantie

Orice noua dauna (aparuta in timpul inchirierii autovehiculului inclusiv daunele minore, cum ar fi zgarieturile) vor fi facturate din Garantia (fransiza) pentru avarii, conform punctului 4.7 din Contractul de Inchiriere. De asemenea se factureaza Clientului orice noua dauna aparuta in timpul inchirierii autovehiculului in cazul in care sunt constatate daune si/sau furtul autovehiculului inchiriat de catre organele abilitate de Politie ca fiind din vina Clientului sau cu autor necunoscut. Aceasta include si situatia in care autovehiculul este gasit lovit sau vandalizat in parcare. De asemenea, aceasta se aplica in cazul oricarei alte excluderi din politele de asigurare.

Este important sa alegi optiunea care se potriveste cel mai bine nevoilor tale.

Excluderi de la Garantie

Indiferent de taxa achitată pentru reducerea garantiei pentru daune, există unele excluderi de la această garantie. In astfel de situatii, Clientul va fi responsabil si va trebui să suporte costurile reparatiilor sau inlocuirii elementelor deteriorate.

Printre aceste situatii se numără nerespectarea obligatiilor prevăzute in Capitolul Obligatiile Clientului din Termeni si conditii cat si capitolul 7 al Contractului de inchiriere:

Lipsa combustibilului (reprezentand taxa de alimentare 20 € si bonul fiscal aferent), pierderea sau deteriorarea actelor masinii si cheilor (reprezentand taxa de administare de 50 € si bonul fiscal aferent inlocuirii lor) sau accesoriilor, deteriorarea habitaclului (prin murdărire excesivă, patarea scaunelor sau deteriorarea acestora), avarierea părtii inferioare a autovehiculului (reprezentand elementele de sub masină, cum ar fi scutul, toba sau baia de ulei), alimentarea gresită a autovehiculului, deteriorarea jantelor sau a anvelopelor si deteriorarea partială sau totală cauzată de fumatul in interiorul masinii sau in apropierea mediilor inflamabile.

Aceste excluderi sunt importante deoarece reprezintă situatii in care Clientul poate fi responsabil pentru deteriorarea autovehiculului in afara cazurilor obisnuite de uzură.

Plata Serviciilor

La momentul semnarii Contractului de inchiriere a unui autovehicul, Clientul este obligat sa plateasca integral costul inchirierii si al optionalurilor solicitate, precum si taxa pentru reducerea garantiei, daca a ales aceasta optiune, si orice alte taxe suplimentare mentionate in procesul-verbal. Facturarea se face in moneda nationala, adica RON, utilizand cursul de vanzare al BNR din ziua semnarii Contractului.

Plata se poate efectua cu cardul de credit sau de debit emis de Visa, MasterCard sau American Express, in numerar sau prin intermediul unor aplicatii fintech. Cardurile fintech nu pot fi folosite pentru blocarea garantiei.

Tarifele de inchiriere nu includ costurile pentru carburanti, taxele de drum (cu exceptia vignetei pentru Romania, care este inclusa in tariful de inchiriere), amenzile pentru incalcarea regulilor de circulatie si a legislatiei nationale, sau alte costuri determinate de actiunile autoritatilor locale referitoare la autovehiculul inchiriat. Clientul este responsabil sa achite integral aceste sume.

La predarea autovehiculului inchiriat, Clientul trebuie sa achite integral orice obligatii financiare restante, pe baza unui document de plata emis de compania autoconnect. La sfarsitul perioadei de inchiriere Clientul se obliga sa achite ( in maxim 10 zile) orice taxa suplimentara aparuta pe perioda contractului precum si alte costuri ulterioare, cum ar fi amenzile, taxele sau costurile de reparatii ale autovehiculului din cauza daunelor produse pe perioada contractului conform capitolului Obligatiile Clientului.

In cazul in care Clientul nu plateste integral la timp obligatiile financiare stabilite in Contract, compania autoconnect are dreptul de a percepe penalitati in valoare de 1% din suma datorata pentru fiecare zi de intarziere.

In situatia in care clientul returnează autovehiculul inainte de termen, autoconnect va restitui contravaloarea serviciilor achitate in avans, recalculată in functie de modificarea pretului pe zi. Restituirea se va efectua prin acordarea unui voucher valabil 12 luni.

La finalul perioadei contractuale, autoconnect restituie garantia prevăzută la articolul 4.7 din Contarctul de inchiriere in maxim 30 de zile de la semnarea Anexei2 (fisa de predare-primire) de către autoconnect si client. In cazul in care restituirea garantiei intarzie din cauza unor factori externi, precum intarzieri ale institutiilor bancare, grevă sau blocarea conturilor clientului, autoconnect nu poate fi considerat responsabil.

Procedura in caz de daune:

Este responsabilitatea clientului să informeze imediat Autoconnect in cazul in care autovehiculul inchiriat suferă orice avarie nouă. In cazul in care dauna a fost cauzată de o tertă persoană necunoscută, clientul trebuie să obtină Autorizatia de Reparatie de la Organele de Politie inainte de a restitui masina.

In cazul in care accidentul a fost cauzat de client si sunt implicate două masini, clientul trebuie să completeze formularul de constatare amiabilă dacă ambii soferi recunosc culpa. Dacă cei doi soferi nu se inteleg, este necesar un Proces Verbal si Autorizatia de Reparatie obtinute de la Organele de Politie.

In cazul in care accidentul nu a fost cauzat de client si sunt implicate două masini, clientul trebuie să completeze formularul de constatare amiabilă dacă ambii soferi recunosc culpa si să furnizeze copii ale RCA, Certificatului de Inmatriculare, Cărtii de Identitate si Permisului de Conducere al soferului vinovat. Dacă cei doi soferi nu se inteleg, este necesară furnizarea copiei RCA a soferului vinovat, un Proces Verbal si Autorizatia de Reparatie obtinute de la Organele de Politie.

Dacă in accident sunt implicate mai mult de două masini sau dacă există vătămări corporale, clientul trebuie să contacteze imediat Organele de Politie pentru a obtine Procesul Verbal si Autorizatia de Reparatie. In cazul unui accident in care a fost lovit un animal, clientul trebuie să anunte imediat Organele de Politie.

In orice situatie descrisa anterior, clientul trebuie sa verifice cu atentie atat Constatarea Amiabila, cat si Autorizatia de Reparatie si Procesul Verbal eliberate de autoritatile competente, pentru a se asigura ca sunt completate corect.

Daca clientul nu respecta procedura in caz de dauna va fi responsabil pentru costurile intregii reparatii, inclusiv costurile de imobilizare si costurile cauzate de imposibilitatea utilizarii autovehiculului.

Orice noua dauna aparuta in timpul inchirierii autovehiculului va fi facturata inclusiv daunele minore, cum ar fi zgarieturile.

Daca garantia pentru daune a fost blocata din cardul de credit aceasta suma va fi retinuta pana cand un service autorizat va emite un deviz de reparatii. Daca valoarea devizului depaseste suma blocata, clientul nu va primi nicio restituire. In cazul in care valoarea devizului este mai mica decat suma blocata, diferenta va fi restituita clientului. Dupa emiterea devizului de reparatii, clientul va primi o factura pentru diferenta dintre valoarea devizului si suma blocata, care trebuie achitata in maximum 10 zile de la primirea facturii. Daca factura nu este platita la timp, vor fi percepute penalitati de 1% pe zi pentru zilele de intarziere.

Contractul: Prelungire, Incetare si Reziliere

Autoconnect si Clientul trebuie sa se inteleaga asupra termenilor prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului. In cazul in care Clientul doreste sa prelungeasca Contractul, trebuie sa informeze Autoconnect cu cel putin 24 de ore inainte de expirarea Contractului. Tariful prelungirii trebuie platit in aceleasi conditii ca si tariful initial si in termen de maximum 24 de ore de la inceperea perioadei de prelungire. Contractul poate fi prelungit doar prin acordul scris al ambelor parti.

Contractul inceteaza la sfarsitul perioadei de inchiriere. Contractul poate fi incetat inainte de termen doar prin acordul partilor sau ca efect al rezilierii. In cazul in care Contractul este reziliat, Autoconnect trebuie sa informeze Clientul prin telefon sau email. Clientul trebuie să restituie autovehiculul in decurs de 12 ore de la rezilierea sau incetarea inainte de termen a Contractului. Această obligatie se aplică in ambele situatii.

Dispozitii Finale

In cazul in care Clientul nu respecta termenele pentru obligatiile asumate in Contract, acesta este considerat si pus pe drept in intarziere.

  • Orice disputa care decurge din sau in legatura cu acest Contract trebuie sa fie rezolvata pe cale amiabila, iar in cazul esecului, partile se vor adresa instantelor competente din Cluj-Napoca iar Contractul plus anexele lui constituie o dovada pentru orice disputa care poate aparea.